Nieuwsbrief 7-6-2026

Bloemengroet

De bloemen gaan met een hartelijke felicitatie naar het 50 jarig bruidspaar Roelof en Jennie Dekker en
met een groet van de gemeente naar mevr.  Marie Fidom- Pater.

Lief en Leed

Mevr. Marie Fidom- Pater verblijft nog steeds in Weidesteyn er is vooruitgang maar nog geen zicht dat
ze al snel naar huis kan ze verblijft op kamer 515. Heel veel sterkte gewenst.


Mevr. Femmie Zomer is afgelopen week weer voor controle geweest na de operatie en heeft
iets meer bewegingsvrijheid gekregen, voorlopig verblijft ze in de Beatrix. Afdeling Goudsbloem
kamer 84.


Roelof en Jennie Dekker waren afgelopen week 50 jaar getrouwd.Namens de gemeente van harte
gefeliciteerd en Gods zegen voor de toekomst.

Binnen onze gemeente zijn er meerdere gemeenteleden die zorgen hebben over hun gezondheid, of die in afwachting zijn van uitslagen of een behandeling, of die mensen uit hun naaste omgeving moeten missen. We wensen hen allen veel sterkte en we willen voor hen bidden en eenieder de liefdevolle en troostvolle nabijheid toewensen van onze hemelse Vader.

——————————————————————————————————————–

Iedere dinsdagmiddag tussen 12:00- 13:00 uur is er een gelegenheid om samen te lunchen in de consistorie van de kerk. Hoe leuk is dat? Onder het toeziend oog van predikanten (die hier gediend hebben) met elkaar een boterham te eten. Niet alleen, maar samen. Eenieder is vrij om aan te schuiven. Alleen zelf je eigen lunch meenemen wij zorgen voor koffie en thee

——————————————————————————————————————–

Wilt u iets vermeld hebben op lief en leed doe mij een berichtje (tel. 351435 Catharina) alles wat ik vermeld is met toestemming van u. . Wilt u het niet vermeld op lief en leed maar wel graag een bezoekje ontvangen ook dan mag u zich bij mij melden dan zal ik zorgen dat er iemand langskomt.

NIEUW EMAIL-ADRES!

LET OP!!! 

Voor Kerkbode én Kerkelijk Meeleven is één nieuw e-mailadres aangemaakt! Dat is: kmkbdebron@gmail.com Vanaf nu het verzoek om alle kopij te sturen naar dit adres. De oude e-mailadressen zullen nog enkele maanden blijven bestaan ter overgang, maar verdwijnen te zijner tijd.

Bij voorbaat dank.

Welkom in de kerk

Iedere dinsdag staan de deuren van de kerk open. Je bent welkom zoals de vlaggen uitnodigend aan de straat staan. Het is er warm, de koffie staat klaar. In de kerkzaal heerst stilte. Je mag er zijn! Voor iedereen staat de deur open. Gelovig, zoekend, vragend. Als gemeente van Christus willen we met een open deur een uitreikend gebaar maken. Je bent welkom, je word gezien, je doet ertoe. Zomaar op een door-de-weekse-dag, even uit de druk van de dag stappen. Op ademkomen, je zorgen of vragen voor God neerleggen. In plaats van een volle agenda en heen-en-weer rennen, druk zijn, afgemat raken,…. even niks. Een kop koffie. Een luisterend oor, de stilte. Een kaarsje voor het gemis van een geliefde.

Welkom in de kerk, welkom in ‘de Bron’.

Wilt u iets vermeld hebben in lief en leed, doe me een mailtje catharina@vanblankenelim.nl of bel 0528-351435.