PKN nieuws 21 april

Bloemengroet

De bloemen gaan met een groet van de gemeente naar Dhr. Be Schonewille en naar Mevr. Jolanda van Zwol.

OVERLEDEN

Zaterdag 13 april is mevr. H. Vos-Smit, wonende in Huize De Eik te Slagharen, overleden. Zij mocht 89 jaar worden.

De begrafenis is vrijdag 19 april vanuit de Dorpsstraatkerk. De dienst begint om 10.00 uur, vanaf half tien is er gelegenheid om de familie te condoleren. Aansluitend zal ze begraven worden in Steenwijk. Ook donderdagavond is er gelegenheid om de familie te condoleren. Dat kan dan in Huize De Eik te Slagharen van 19.00 tot 19.30 uur.

Wij wensen de familie veel sterkte toe.

Ondanks dat we geen namen noem in lief en leed zijn er meerdere gemeenteleden die zorgen hebben over hun gezondheid. We willen voor hen bidden en iedereen de liefdevolle en troostvolle nabijheid toewensen van onze hemelse Vader.

Mededelingen

Thema avond:
Elim een Oase; Over het bouwen aan de kerk van morgen
Reserveer donderdagavond 25 april ’24
Nadere informatie in de Kerkbode en Kerkelijk Meeleven
Plaats: Perebomenwegkerk, aanvang 19.30 uur, welkom vanaf 19.00 uur
Tevens kennismaken met onze nieuwe kerkelijk medewerker Erik Potjes

Wilt u iets vermeld hebben in lief en leed, doe me een mailtje catharina@vanblankenelim.nl of bel 0528-351435.

.